June 13, 2011

Zaman Kini : Keselesaan atau kewangan?


Sekarang ni aku dalam dilemma samada nak duduk asrama atau pun nak menyewa bilik. Duduk asrama seronok sikit bagi aku,bilik pun macam lengkap aje ada katil,meja,dan tong sampah. Cuma masalahnya kena berkongsi dengan kaum lelaki. Aku tau benda ni normal kat sana, tapi itu la. Aku tak yakin dengan diri aku sendiri. Takut terjebak T_T

Ada kawan ajak sewa rumah sekali,katanya murah sikit berbanding duduk asrama. Masalahnya ada ke rumah sewa murah yang fully furnished ada katil,meja,tong sampah dan segala. Pening aku bila pikir masalah ni. Kalau nak mintak asrama kena bayar deposit dulu. Adoi.



Lagu Tema: Torn by Natalie Imbruglia

4 comments:

Hashim Zabidi said...

masalah ini, bukanlah masalah sangat.

Syamims B said...

Masalah biasa bagi pelancong,pak tua.

Anarif88 said...

hmm, mmg asrama mahal kan sbb fully furnished, tp kan, aku rasa baik ko duk luar beb. bahaya asrama tu. ada kwn aku smpi dua bulan snggup x balik asrama sbb tension housemate buat party tiap weekend. ish3... think wisely. hahahahha

Syamims B said...

aku duduk kat luar.harap2 tiada masalah hehe