July 11, 2011

Cerpen : Lesbian dan lain-lain halnya


Aku selalu nampak dia dekat event jenis-jenis macam ni. Nak kata aku mengintip dia,tak jugak. Stalking pun tak jugak. Entah kenapa dalam ramai-ramai orang yang pergi event jenis-jenis macam ni aku boleh perasan dia. Apa yang hebatnya dia tu. Hensem tidak,bergaya tidak. Kadang-kadang nampak macam perogol bersiri pun ada dia punya selekeh tu. Tapi aku tetap akan perhatikan dia kalau aku nampak dia. Masalahnya,kalau aku tak nampak dia,aku akan tercari-cari pulak.
Aku tahu dia ada pengaruh besar untuk event jenis-jenis macam ni. Sebab tu aku tahu dia mesti ada pada setiap event yang aku pergi. Tapi, setiap kali aku nampak dia, mesti dia tengah melayan perempuan. Perempuan lain-lain pulak tu setiap kali pun. Bagus juga tu,nampak sangat dia masih minat pada perempuan walaupun ciri-ciri perogol bersiri tu mungkin ada.
Satu hari tu, masa giliran dia ke pentas, aku pergi depan tengok dekat-dekat.Kata orang,nak pergi menunjuk muka.Aku tak paham sangat apa yang dia perform malam tu,sebab perempuan perempuan lain kat sebelah kiri kanan depan belakang duk sibuk jerit jerit panggil nama dia. Oh nama dia Daud.Dah macam nama datuk aku pulak.
Balik rumah itu hari aku terus on facebook.Aku nak add dia dan memulakan langkah pertama.Aku tahu kalau aku tunggu lebih lama lagi mungkin perempuan perempuan lain yang dekat sebelah kiri kanan depan belakang aku tadi yang akan dia nampak.Jadi,tanpa rasa segan silu perempuan melayu aku terus add personal facebook account dia.Dan aku terus off laptop aku untuk malam itu.
Lepas dah selesai PMS baru aku bukak balik facebook.Bukan apa,aku malas nak layan perasaan frust menonggeng masa aku tengah bendera merah.Kang lain pulak jadi halnya. Lagipun aku nak bersiap sedia dari segi mental kalau kalau si selekeh perogol bersiri tu taknak terima aku sebagai kawan facebook dia.Boleh aku pergi makan kek Red Velvet dekat Little White House nanti.
Eh,dia accept aku.


Bersambung...............

No comments: